Hostessy

Odkąd zaistnieliśmy na rynku, akcje promocyjne wspierane przez nasze Hostessy stanowiły dla nas powód do dumy. Dzięki zaangażowaniu, sumienności oraz nieznikającemu uśmiechowi który potrafi zmienić Szczecińską dżdżystą i wietrzną jesień w słoneczny plażowy dzień. Oferujemy personel dopasowany dokładnie do profilu działalności klientów. Od prostego rozdawania ulotek w centrach handlowych i na ulicach Szczecina aż po skomplikowane eventy wymagające znajomości asortymentu czy zdolności aktorskich.

Proponujemy:

  • Miłe i uśmiechniete Hostessy
  • Zaangażowanych Promotorów
  • Dopasowanie wizualne do potrzeb klienta
  • Doskonałe wsparcie sprzedaży
  • Nadzór oraz kontrolę nad każdą akcją promocyjną
  • Wiedzę oraz doświadczenie personelu
  • Pomoc w przygotowaniu akcji, eventu
  • Przygotowanie ulotek, standów, plansz, ubiorów itp.
  • Wspólpracę z Centrami Handlowymi
  • Obsługę na terenie Szczecina i okolic
  • Obsługę miejscowości nadmorskich: Świnoujście, Międzyzdroje, Mielno, Kołobrzeg i inne
  • Profesjonalny raport fotograficzny, uczciwą informacje zwrotną z realizacji założonych zadań
  • Ceny od 17 zł/h netto

Zalety i wady tej formy reklamy:

Jedną z zalet wykorzystania pracy Hostess jest możliwośc podążania za grupą docelową naszych klientów, miejsce eventu może być wszędzie tam, lub w pobliżu miejsca gdzie pracuje, mieszka lub wypoczywa potencjalny klient. Przeprowadziliśmy szereg akcji w takich miejscach jak: centra handlowe, uczelnie wyższe, przychodnie, główne ulice i miejsca o największym natężeniu ruchu, urzędy skarbowe, plaże, promenady, deptaki i wiele innych.

Akcje z Hostessami stanowią również świetne wsparcie sprzedaży, przyczyniają się do ich usprawnienia wpływając na kształtowanie postaw klientów. Profesjonalnie przeprowadzone, z dbałością o szczegóły wpływają na poprawę wizerunku firmy, która bedzie utożsamiana z personelem. Źle dobrane, nieprzyjemne aroganckie lub poprostu niezaangażowane hostessy wystawią takież właśnie świadectwo o sklepie, restauracji, przedsiębiorstwie lub produkcie który miały wspierać. Należy wychodzić z założenie, że brzydka reklama jest antyreklamą.

Użyte określenia i terminy:

  • Promotor - Mężczyzna wykonujący prace Hostessy
  • Dopasowanie wizualne - wybór personelu pod względem wyglądu
  • Grupa docelowa - potencjalny klient (np: grupą docelową producentów tytoniu są palacze)
Wiesz że... Pierwsza agencja reklamowa powstała pod koniec IX wieku w USA dając początek profesjonalnym agencjom reklamy. Już w 1917 roku powstało Amerykańskie Stowarzyszenie Agencji Reklamowych zajmujące się ulepszaniem standardów związanych z praktyką reklamową...